Odi grammatica !

Nu har jag pluggat i 4 timmar i sträck, ja typ, men suttit med böckerna i 4 timmar har jag gjort iallafall=)
Är döds hungrig ska ner och koka ihop något snabbt sen blir det BB and after that it's sleeping time for me!

Jag är på jakt efter en privatlärare !? Snälla någon där ute som vet något om Cannonical clauses, subclauses, transativ verbs, past participle, plain form and much much more !?!? hahah I really need help.
Hela min klass har sneat efter all grammatik, alla har typ fått tix nu och går och vickar på huvudet hahahah inklusive mig själv. Inte en enda hänger med.. Gooshhh...

Neh skola imorgon igen, I just love my life right now =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0