What if you never see tomorow again ?

Min essey är färdig och inskickad, nu får den antingen bära eller brista. Orkar inte lägga mer energi på den. Ber till gud att dessa 3 ½ åren går väldigt väldigt fort ! Fast redan nästa år i Januari månad börjar jag med mitt sido ämne. Kommer bli riktigt roligt ! Here I come religion ! höhö. Är happy så länge jag slipper Engelskan ett tag =)
Just nu är jag på den svåraste kursen i utbildningen...... trummvirrvell....... GRAMMAR ! Kan bara säga en sak, Kill me ! Det kvittar ju i den här kursen att man tyckte att gramatik var roligt en gång i tiden, den här kursen har liksom förstört allt gott man tyckt om Engelska och Engelsk gramatik, riktigt styckat allt i feta blodiga bitar och tvingat oss studenter att svälja allt rått ! Ursäkta, ni kanske inte alls hänger med nu men jag får typ PANIK härborta.

Så nu när jag klagat lite känns det bättre, ska återgå till mitt läsande nu, 5 kapitel på sammanlagt 150 s, att läsa till i morgon. Det bästa så klart är ju att vi fick reda på det idaaaaaag ! ha ha, förstår ni mig nu ? Kan ni se mitt feta smile i fejset? NOT !

Elma=Arg som ett bi


Kommentarer
Postat av: anera

zeno har inte kunnat höra av mig, telefon på lagning. får i veckan så jag ringer då ! <3

2011-02-21 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0