Sorry..

Har haft praktik nu i 2 veckor, har varit helt off som människa. Så extremt mycket från både skolan och praktiken så jag känner att jag faller ihop snart! Därför vart jag tvungen att ta en break från bloggen. 

Den här helgen var verkligen efterlängtat har haft en über skön weekend med min kära man vi har skoj som vanligt :-)

Idag har jag bara vilat och pluggat lite. Ikväll bär det av till pojkvänen min, ska bli massa myyyyss.

Har även träffat på en old friend som har sagt mycket kloka grejer till mig som jag, hör och häpna blev nästintill chockad av! En sak som jag alltid säger till mig själv är - Man lär så länge man lever.

Nu ska jag återgå till mitt så kallade "normala" liv igen, Utan massa skit som dras efter mig. höhö don't need that!

Puss på er kycklingar!

Kommentarer
Postat av: Amina

Håller med dig att man lär så länge man lever :)

2011-02-13 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0