Min fru.

Alla här vet att jag har en man.
Men jag kan inte bara nöja mig med EN man, utan jag måste ha en fru också.
Yes, jag pratar om min fru Elvira aka Elle hahaha. Hon är inte bara vilken fru som hellst, jo klart hon tvättar och städar åt mig, diskar och allt det man kan önska sig av en fru, men hon är bara en aning lite CRAZY men vadå ? Hon är fortfarande min fru!
And I love her to death do us part !

  
 

PS: Hoppas du läser detta inlägget i natt och får extrema skuldkänslor så att du måste ta en kaffe med mig imorgon!
höhöhö I'm evil !


Kommentarer
Postat av: ajne

hahahahahahahhahahahahaha CRAZY

2011-02-25 @ 19:57:42
Postat av: alma

där har vi tvillingarna hahahha

2011-02-26 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0