KW)IE#/HDNP=")"@!"?!"?

Fy fan vad livet är hårt.. okej detta ska inte bli något klago-inlägg.

Ska lägga mig till sängs tidigt idag eftersom jag såg ut som en levande död idag på skolan, allt tack vare jobbet i helgen och minus massa timmar på natten = Sömnbrist. Ja zombie sa jag, blek och svullen, de jag det. Gäspade mig igenom hela workshopen idag. höhö.

Först desperate housewives, sen sleepy time. Ska bli så pepp så att jag kan läsa hela boken imorgon och förstå allt !Även allt vad lektorn pratar om på seminariet imorgon yeeey..... märker ni jag har redan börjat drömma... är helt väck.

PS.
Försöker ta tjänstledigt från jobbet över ett jävla fucked up data system som inte fungerar ! DÖÖÖ
Fett jobbigt ! Ingenting vill fungera som de ska !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0