Vivaz Pro



Änligen fick jag min nya telefon, eftersom den gamla la av. Så igår en halv timme innan NETonNET stängde, sprang jag och medo runt där och försökte hitta en ny mobil till mig. Blev den här sony ericsson som jag köpte. Gillar den extremt för att den är så snygg. Men fan vad svårt det är att skriva med dom knapparna, tar ett tag att vänja sig väl..

Idag har jag jobbat, kändes skönt att vara tillbaka där igen och träffa alla, ska även jobba hela helgen.
Efter jobb hängde jag med älsk, Han köpte en stor godis burk med massa olika lösgodis i, till mig och sen har vi bara haft det mysigt♥

Neh, nu ska jag återvända till pluggandet. Måste läsa ut en bok till i morgon, har typ 150 sidor kvar, yeay..

Laku noc.

Kommentarer
Postat av: Amina

Just ja, glömde fråga dig när vi pratade, jesili dobila csn pengarna?:)

2010-09-30 @ 12:42:12
Postat av: Elma.

Amina: Yes fick två csn löner idag haha så nu är jag rik igen =)=) haha de suger att vara fattig..

2010-09-30 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0