I love your smile

Oj, här hänger jag efter som vanligt.
Sorry har väldigt mycket med skolan och allt. No life typ.

Men men, vad som händer i mitt liv just nu?
Jo ..


•Min telefon är på lagning. (för andra gången) Döö telefonjävel. Hatar den.
 Har fått låna en nokia från pojkvännen. Gillar inte den alls haha, Eftersom jag är en sonyericsson nörd.
•Annars så pluggar jag som saten. Det går bra än så länge. Hinner inte göra så mycket annat.
•Har börjat bussa till skolan. Åkte buss för första gången efter 6 månader. Det va fan jobbigt.
 Det va då kom jag på varför jag hade tagit körkort♥ 
 •Men parkerings avgiften hindrar mig från att  ta bilen till skolan.
  De fan dyrt, speciellt nu när man är en fattig student.

Kommentarer
Postat av: Amina

Du får berätta hur det går med skolan :D, Call me!

2010-09-21 @ 16:42:03
Postat av: Elma

Amina: Det går skit bra ! De riktigt kul ! =D Själv då? Klart att man får mycket läxor och sånt men de inte alls jobbigt jag trivs som fan haha !

2010-09-21 @ 19:30:30
Postat av: Amina

ja, samma här , det är kul med alla i klassen :D, men gud vad mycket jag har att läsa.. haha men det fixar sig väl:p

2010-09-23 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0