work work

Idag bokade jag tid till att bygga på mina naglar som växt ut jävligt mycket kan jag säga. Dessutom knäckte jag en nagel igår. Blev lack haha. Men visar bild på hur det ser ut imorgon !

Idag har jag bara varit på praktik. Det är faktiskt jätte roligt på skolan, mest för att alla är så trevliga och snälla. Sista dagen imorgon. Sen är jag tillbaka där igen vecka 49. Kommer sakna stället =(

Igår hela kvällen typ satt jag och älsk hemma. Höll på att skriva hans CV och personliga brevet. Det blev jävligt snyggt kan jag säga ! Är stolt haha eftersom jag typ gjorde allt..

Neh nu är det plugga som gäller, har en uppgift att lämna in. MEN först mat !

Cao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0