Underbara helg.

Fredag: Satt hemma med älsk och glodde på tv och fick bara sån kick av att jag ville ha ett wii. Så vi stack till Media Markt och köpte ett, eller pappsen köpte den till mig och ett Super Mario spel =D Älskar Super Mario! haha jag, älsk och lillbrorsan satt och spelade typ hela natten tills jag typ va tvungen att decka eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Men kul va de hihi.


Lördag: Jobbade från 8.00 - 21.00. När jag kom hem hade alla stuckit förutom alma. Sen kom älsk och vi körde och handlade massa godis och chips sen kolla vi på milan matchen ( dom vann! ) Sedan tittade vi på film. Jag va jävligt trött höll på att somna i soffan haha.

 <- Mina snygga naglar som jag snart ska göra på fyllning på, eftersom jag snart haft dom i 4 veckor hihi

Söndag: Jobbade idag till 13.30. Fick låna hem världens gulligaste hund ! Så himla söt ! Misho heter han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0