You see but never learn.

Puhh.. Min helg.. ja ni, om jag ska vara helt ärlig så har jag inte haft ett liv i helgen. Nepp inte alls. Har suttit på skolan från fredag till söndag,och då menar jag inte bara 2-3 timmar utan 7-8 timmar varje dag! Ja.. ni läste rätt.
Var i skolan även idag. Blev äntligen färdig med min uppsats. Nu är den inskickad så det är bara att hoppas på det bästa att man klarat det. 

På fredags kväll hann jag gå på bio med älsk, Vi bestämmde oss för att gå och se SAW 3D. Bara för at vi sett alla andra och vill se slutet också haha, men fy fan vad äcklig den va. Alltså inte skrämmande eller så utan bara rakt igen rå och äcklig! Massa kött, blod, och annat äckligt! Blä! Blunda nästan genom hela filmen haha. Aldrig igen!

Nu ska jag nanna kudden. Har skola imorgon också. Go´natt!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0