Wünderbara helg..

Fredag: Skulle egentligen till praltik skolan, men det blev aldrig av.. höhö. Kurra ihop mig i sängen och bara latade. Fram mot kvällen bestämmde jag mig för att köpa en ny mobiltelefon. Så jag körde till netonnet, där hittade jag mig en ny älskling så det blev en xperia mini pro. Me like! Nu ska jag försöka att ta han om och behålla den här telefonen.. vi lär väl se hur det går med de.. Mot kvällen åkte familjen inklusive jag själv till Göteborg. Där hälsade vi på mormor och morfar och resten av tjocka feta släkten. Roligt!


Lördag: Åkte vi hem från Göteborg. Resten av typ heeela dagen har jag umgåtts med min älskling hihi. Har typ suttit och spelat Angry birds i 2 timmar! HAHA. Vi är allt för roliga ibland..  Men de va skoj. Vid 00 tiden körde jag babe hem. och svängde in på MC med alma och valerija för lite milkshake!! :D Ska snart nanna kudden!


Söndag: Byta till vinterdäck på bilen.. skoj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0