O'Learys

Fy fan vad roligt jag hade igår hahah! Älskar pappsen han är för rolig ibland! Satt hemma med medo och glodde tv först efter ett tag blev det tråkigt och vi spelade WII med lillbrorsan. Men tröttnade på det ganska snabbt med. Så då får pappsen ett ryck och vill att vi åker GoKart, Så klart ville vi det, så vi hängde på.. Men väl på plats var det full bokat. Tyvärr, men då säger pappa -inget att sura över ni drar vi och bowlar. Så vi åkte till Entré där vi gick in på O´learys och bowlade. Vi hann med 3,5 omgångar. Medo vann de 3 första omgångarna och jag den sista höhö, fast vi bara hann spela halva. Men de strunt samma för jag vann, annars kom jag sist varje gång hahah. Efter det drog vi vidare till spel hörnan. Där spelade pappa, aziz och medo biljard. Medo och pappa tävlade och pappa vann varenda gåg eftersom han är proffs på biljard haha. Men medo vägrade att ge sig så dom fortsatte att tävla lågt in på natten hahah. Jag spelade inte biljard eftersom jag inte kan det, så jag höll mig till några andra spel men jag förlorade ändå.. haha =(

Undebart rolig kväll! Tack! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0