New updates.


                                               Viktigt för mig.

  • Det är bara 2 dagar kvar tills jag fyller 21 hela år! Längtar sönder! Kan ej fira på torsdagen när jag fyller år. Eftersom jag jobbar kväll till 20:00 på jobbet. Kommer vara helt seg efteråt så jag struntar i det. Får fira till helgen istället. Ska ha en myskväll med babe, Och sen träffa mina nära och kära.
  • Jag har hittat en massa saker jag vill köpa. Bla ett par snygga hel svarta converse eller vita. Har ej bestämmt mig än, eller så tar jag bara båda höhö. Jag letar även efter en ny klocka som jag vill ha! Är trött på min D&G klocka och dom andra jag har. Behöver some new shit.. Tycker det är en snygg accesoar. Men jag får vänta på lönedagen som vanligt. Sen är det shoppingdags.
  • Jag längtar så hima mycket efter sommaren! Längtar efter värmen, bada & sommar kläderna. Vill ha sol och värme här nu nu nu!

  • Kommentarer
    Postat av: Amina

    Köp både svarta och vita converse, det är hur snyggt som helst!:D

    2010-05-18 @ 16:05:35

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0