One like this.

 

Jag är jävligt trött bara så att ni vet om det.
Ska bara se desperata hemmafruar sen är det läggdags!
Jobb imorgon från 11 - 20.



Hinner med en dagens innan det börjar =)

Dagens tråkigaste: Det störda vädret
Dagens tidning: Metro
Dagens beroende: Min bil ♥
Dagens fundering: När sommaren ska komma ?
Dagens längtan: Sol. semester & värme
Dagens borde: Sova
Dagens vill ha: Inget vad jag kommer på just nu
Dagens händelse: Alla dagar är olika dagar
Dagens låt: Radio bara, har inga cd till bilen =( Måste fixa!
Dagens Tv-pogram: Desperata hemmafruar
Dagens planer: Sova
Dagens saknad: Sommar
Dagens dummaste: Finns mycket
Dagens favorit: Inget speciellt idag
Dagens köp: Stor handla på Willys med syrran & hennes kompis
Dagens humör: Happy
Dagens ord: Så rolig
Dagens komplimang: Att jag är sööööt
Dagens roligaste: Elle Belle =)
Dagens mat: Fisk och potatis på jobb, kyckling och potatis hemma ? HAHA
Dagens dricka: Vatten, te, kaffe, saft, läsk, cappuccino
Dagens smink: Inget alls
Dagens frisyr: En cool fläta som går runt hela huvudet haha
Dagens kläder: Jeans & oversize tröja


Nu börjar det =D ADJÖÖÖÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0