who's the winner now BITCH

Det är någon jävel som försöker göra livet surt för mig. Eftersom denna jäveln inte har något liv, har den hackat sig in på alla mina konton som jag har typ bloggen, facebook, MSN, hotmail.. ALLT ! och bara förstört och tagit bort hela tiden. MEN den jäveln slåss mot mig nu och då får han/hon en kniv i ryggen tillbaka! För jag vinner alltid och jag lyckas alltid med det jag vill ! IN YOUR FACE jag fick tillbaka min blogg. Men facebook tog jag väck helt och hållet för den glädjen ska du inte få =)

Gå snoka hos någon annan nu tönt.




Kommentarer
Postat av: alma

hahaha rena rama dagisbarnet fan

2010-01-16 @ 15:04:12
Postat av: Amina

Hahah jag hörde från alma vad som hade hänt, svasta haha :P, skit i det elma, slösa inte din tid på sånt :)

2010-01-18 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0