Wedding !

Bröllopet igår va super duper kul. Haha, ni skulle bara sett mig som jag käkade all mat där. Va liksom tvungen att "smaka" lite. Mätt och belåten blev jag. Ont i fötterna hade jag dessutom. Sprang runt med småbarnen, dansa, stod och satt + att skorna va en aning stora för mig. Jäcklar vad ont jag hade. Men roligt hade jag!
Det var Medos kusin som gifte sig. Hon bjöd mig så jag va tvungen att gå liksom=) , vem tackar nej till mat och tårta plus massa roliga och trevliga människor. Not me! Skoj skoj! =)

Här kommer några bilder från igår.

   <-Jag ser fett gravid ut i min klänning=(
  
 


Mycket skoj va det! Danke!

Kommentarer
Postat av: Amina

Så kul, jag vill också gå på bröllop, men jag får vänta till maj månad.. haha

2010-02-28 @ 22:09:48
Postat av: anera.

ååh jag med, söt klännign, oh jag med i maj woohoo ! ;D

2010-03-05 @ 00:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0