My new best friend.

Tjena allesammans.

Vill börja med att säga att min första promenad med min telefon som va "lagad" va rätt så förutspådd. Så fort jag kom ut i minusgraderna, skulle skicka ett sms. DIREKT blev det myrornas krig på mobil helvetet igen. Så jag gick raka vägen tillbaka till netonnet. Yes ni hade rätt! Mannen vid infon sa att han inte förstod alls vad felet var och att han förstod att det va jobbigt för mig att springa fram och tillbaka med telefonen på lagning. Så jag fick ett tillgodo kvitto tillbaka. Yes! Så glad jag blev, smilade som fan hela vägen bort till hyllorna med mobiltelefoner. Fick nästan ont i kinderna fan. Efter massa jämförande och tittande på olika mobiler, när jag nästan bitit av mig alla mina naglar hittade jag tillslut den jag ville ha. Yeeah. Det blev en Sony Ericsson Satio. Fick lägga till några tusen och hundringar, sen vart det klart! Känner mig rätt så nöjd med telefonen. Men det kommer nog ta en jävligt lång tid innan jag lär mig att förstå den helt. HAHA. Har lagt den ifrån mig just nu, blir bara irriterad på den, men men I'm Happy! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0