IF I TRY IT, AND I LIKE IT, I’LL KEEP IT

Ligger i soffan just nu och halvsover typ. Lång dag på jobbet idag + en ännu längre imorgon. Så mycket som flyger runt i huvudet på mig just nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Har satt upp massa mål som jag vill uppnå. Orkar ej skriva upp dem här de ej lönt, liksom varför ska ni veta? Ingen nytta av det haha. Men iallfall. Vill så MYCKET nu. Men får ta några saker i taget. Det viktigaste. Nytt jobb. Yes. Och jag har hittat mig ett också, på akuten Yeeeeyy! Där är det chillivanilli. Inte alls samma skit som på mitt nuvarande jobb. Thank god!
Ska bara skriva under några papper och skicka tillbaka sen är jobbet mitt ! MOhaha!

Adjöss med er.



Kommentarer
Postat av: Mina

Så kul och jobba på akuten ! När kommer din bil ?:D

2010-02-12 @ 19:05:37
Postat av: elma.

Amina: ja längtar :D ingen aning :( den borde komma på söndag för då är det exakt 2 veckor sen jag beställde den. Men den kommer säkert på måndag. Vill ha den nuuuu :( haha

2010-02-13 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0