Don't die.

Vill välkomna tillbaka min mobiltelefon. Har fått vara utan den i treveckor. Den har varit på skit lagning flera gånger. Där dom ändå inte vet vad felet är på den utan bara bytar ut massa grejer på den hela tiden. Liksom lönt? Ge mig en ny istället. Men nej dom vägrar. Det är så att så fort min lilla kompis här fryser när det är minus grader utomhus blir det myrornas krig över hela skärmen på den. Buhu. Killen på netonnet sa att det ända den behöver är lite kärlek. Yeah right, sa jag. Vi får väl se hur länge den håller ut nu. Det är så att alla mina mobiltelefoner har dåliga minnen med mig. Dom klarar sig inte så länge höhö.


Kommentarer
Postat av: dalma.

Om du har reklamerat den tre ggr och den går sönder igen då SKA du ha en ny mobil, det står i lagen;D hahaha

2010-02-17 @ 22:46:47
URL: http://dalmaad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Efter att en telefon varit inne på lagning 3 gånger för samma sak , har du rättt at kräve en ny, jag pluggar juridik och vet vad jag snackar om så kräv en ny!!!!!!

2010-02-18 @ 13:51:38
Postat av: elma.

tackar till er båda :)

2010-02-18 @ 18:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0