My ♥

Fy fan hade glömt att jag hade en blogg!

Vad händer i mitt liv just nu.. hmm. Jo jag har börjat jobba igen. Great liksom. Semestern är över!
På min första dag på jobbet blir jag sjuk (klart sånt ska alltid hända mig). Har tappat min röst helt. Den är väck. Känner mig som en stum människa. Det enda som kommer ut om jag ens försöker prata är pip ljud. Väldigt irriterande. Ingen har hört ett skit om vad jag sagt idag på jobbet. De trist att behöva vara tyst hela tiden.
Men jag måste vila mina stämband så att jag kan börja prata igen. Har druckit massa te med honung. Blä.

Min Baby fyllde år 29/7. Vi firade det med LISSEBERG höhö hade fett kul! Han fick även en snygg klocka av mig.

Har bara umgåtts med min man och family och vänner typ hela semestern, har hjälpt älsk att tvätta och städa laga mat, varit på bio, stranden, shopping och massa annat skoj ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0