you make me lose control!

Jupp, det blev en trippa till hbg idag. Adelina plocka upp mig i en fett sexig bil. höhö. Vi hade absolut inget för oss så vi tänka, what the *pip*, vi drar. Eftersom vi är totalt trötta på arlöv/malmö (helt dött). Kändes hur härligt som helst att komma till ett annat ställe. Bara vandra runt på gatorna käka och fika lite. Hur trevligt som helst. Pumpa fede musik ur högtalarna i bilen. De va en happy moment. yes yes.

-Synd att du jobba elle belle =(

Men next helg är det vår tur!

Jah, och bajram då. Jo fick vakna kl 9 på morgonen för att äta en fede måltid med familjen, efter att pappsen och brorsan kommit från moskén, de va de typ. Efter all mat/frukost gick syrran och la sig och brorsan på sitt håll och mamma och pappa på sitt. Nice sluta med att jag fick städa bort allt.

Babe kom över. Spela massa spel tillsammans haha always fun with you hunny. Sen kom amina med=) roligt.
Babe drog precis så nu har jag det trist igen! Blä. Ska nog glo film eller något.

Hoppas ni haft det lika trevligt som jag.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0