All your thoughts.

One question?
       
Kan man någonsin sluta älska någon man älskat? Ni vet alla vad jag menar. När man verkligen älskar någon, på riktigt. Om man tar t.ex. den första kärleken.
Jag tror att när man väl känner att det känns rätt och man kan säga att man älskar honom/henne, tror jag inte att man någonsin kommer sluta älska den personen. Men det är bara ifall det är äkta. Många vet det nog. Många känner så. Men jag själv tycker det känns konstigt. Man kommer själv ihåg sin första "förälskelse", de kan man väl kalla det. Då det pirrade till i magen när man tänkte på personen eller såg personen ute somewhere. 
Man får den känslan att någon säger "Den här personen är mycket speciell för dig, och kommer alltid att vara speciell."
Man känner det här fina, och glömmer aldrig vad personen betytt för en inkl alla minnena och restan som följer med i det paketet.

Jag vet det har hänt mig med. Jag har varit kär och har kännt den dära "förälskelsen" och jag tyckte om honom mer än vad jag tyckte om mig själv just då. Är inte det konstigt? Jag tycker det låter heelt skumt.
But ..it's still love. När man blir kär tar en annan person upp mer tid i ens liv än man själv. Om man verkligen älskar äälskar personen, då vill man ge honom/henne hela världen! Så kändes det.. aja nu babblar jag föör mycket =)

The bottom line är att jag tror att man aldrig kommer sluta älska någon man verkligen älskat i sitt liv. Han/Hon kommer alltid finnas där i bakhuvudet, där man försöker gräva ner själva personen och alla bra minnen. Även om man har hatat honom/henne mest av allt i hela världen, älskar man ändå dem för den personen de är och allt de gett en, allt man lärt sig. De ska man tacka för.
Efter de gångerna dom personerna som betytt mest för en sårat en har man blivit mycket starkare, man lär sig. För det är av dom man älskar som man tar åt sig. Inga andra. Resten kan slänga sig i någon kanal eller något för deras åsikter rör inte en i ryggraden ens. Och så kommer det nog alltid vara tror jag.

 Jag tror man aldrig slutar älska någon man en gång älskat.

Kommentarer
Postat av: maryam

there's always that one person that will always have your heart., det är så bara.

2009-09-06 @ 20:06:08
Postat av: anera

är du ute och cyklar lite ? Tar frisk luft eller hur ? heheh.. sto si så nere du har inte sagt ngt om detta ?? :/

2009-09-06 @ 20:33:31
Postat av: anera

du fick mig att tänka på avdic ! ta dig:(

2009-09-07 @ 01:19:43
Postat av: elma.

Ance: Aw babe förlååt!!!

2009-09-07 @ 18:42:08
Postat av: Elle

Så är det tyvär, eller man kanske inte ska säga så. Men ens första kärlek eller den personen man säger dom starka orden ( Jag äslakar dig) till först finns alltid kvar i ens hjärta. Känslorna kanske inte är lika starka som då me han/hon har alltid en liten plats i ens hjärta. De låter sjukt men de är sant.

2009-09-08 @ 00:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0