catch me if you can!

Jävla helg det enda jag kan säga. Inget att förtella till er ..mohaha!

Måndag, ny vecka och den inviger vi med en fet försovning. hepp. Sorry jobbet.
Idag borde jag verkligen plugga, men jag orkar inte. Det går inte. Jävla körkortsteori som brukar vara lätt att ta in i skallen, men den fungerar inte som den ska just nu. Så därför ska jag bege mig ner till köket för lite mat att trycka i mig.


So folks, Redo inför hösten? I sure am! Kommer bli fett mysigt, just love it!


PS: Redbull/Vodka makes Anera go crazy! =)


Kommentarer
Postat av: dalma.

Elma, förhelvete. Tänk - SLIM!!!! hahahah

2009-09-14 @ 22:12:32
URL: http://dalmaad.blogg.se/
Postat av: anera

HAHAHAHAH.. JESI smotana.



Det heter elma loves whiskey & cola :D

2009-09-15 @ 00:01:34
Postat av: Anonym

Svar: sluta fan jag har ångest kommer aldrig lyckas ! =(

2009-09-15 @ 00:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0