nu.ska.jag.sova.

Hade världens bästa dag igår och det fina och mysiga håller i sig fortfarande. Fast jag hade ett helvete på jobb, och ville helt enkelt bara ta och strypa vissa personer igår! Kändes som att jag skulle vända mig ut och in av irritation! men men .. det är bara att bita sig i läppen för ingen kan ändra på det att jag är så JÄVLA GLAD JUST NU! Känns som att jag flyger runt bland massa rosa moln!

Peace & Love till er alla.

puuhhh.. Jobb imorgon också! Det vill fan ta de aldrig ta slut! Vill ha ledighet nu !!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du? :)

2009-09-18 @ 21:30:31
Postat av: Anonym

Anonym: Är undersköterska, jobbar somewhere i lindeborg/malmö =)

2009-09-19 @ 10:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0