High five!

 

Skit. Första dagen på jobb efter en tuff helg, har jue verkligen saknat det sadistiska stället. buhu. Kommunal, in my heart. Suuuureee. När jag kom hem tuppade jag av i soffan, nicka till lite sen vaknade, guuu vad jag är trött! Med tanke på att jag sovit cirka tre timmar inatt. Så går det när man väder på dygnen! Helveteskitfan.

Just nu är jag dock jävligt sliten och sömnig, och grymt sugen på Toblerone också. Förutom det är allt helt perfekt! Jag är skitglad av flera olika anledningar. Jag har lärt mig massa saker om mig själv och saker om andra ! Så jag kan säga att jag vet vem som är rätt och vem som är fel. Om ni nu förstår mig? Jepps. Nu ska jag nana min kudde, Innan jag somnar med datan och alltsammans i sängen.

Sweet Dreams!

Peace                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0