Detta kommer bli en bra dag

Jag har så mycket i skallen just nu, tankar och funderingar om precis allt.
( vet att det är tidigt på morgonen men ändå )  
Livet i allmänhet, vad som händer och vad jag går igenom just nu. Om det verkligen är rätt eller fel.
Jag kan inte sätta fingret på vad det egentligen är men jag vet vad jag behöver göra upp lite med vissa saker/personer.
Jag har varit ganska splittrad med många saker nyligen, och är det fortfarande kan man säga. Det är så mycket jag har framför mig just nu att jag inte vet vart det varken börjar eller slutar, och jag börjar undra: Har jag blivit av med något eller har jag lyckats få ännu en börda? Jag vet inte. Livet är fullt av chanser. Så sant, antagligen är det bara att fortsätta med livet i varje motgång och medgång jag klarar det här.

Kommentarer
Postat av: medina

visst är den haha, jag kokade sönder på hon blonda. Bogami ja satt där helt inne och tänkte själv mig hela grejen, nedaj ti boze fan haha =)!

2009-09-05 @ 11:28:22
URL: http://medinakazic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0