2007.09.19

2007.09.19 ♥

Det var en gång en pojke och flicka som satt på ett café, Mocca café för att vara exakt. Hon satt med sin kaffelatte och blåbärspaj och pojken men en cola och en cockladkaka. Där hade båda träffats några gånger sen innan. Men just den här dagen var det något speciellt. Pojken ville något mer. Han frågade flickan, och genast blev hon alldeles skär om kinderna. Den dagen. Just den dagen var det iskallt. Snö flingorna hade redan visat sig. Allt var extra mysigt den dagen. Det var den dagen där de bestämde båda att de ville ge varandra ett försök, ett försök att starta ett liv tillsammans.

Hur gick det för de två då tänker ni? Jah de kan man undra..

HIHI =)
Båda två älskar varandra och har aldrig slutat göra det. De kan helt enkelt inte vara utan varandra.
Så idag är det en väldigt speciell dag för pojken och flickan, för oss..

Idag har vi varit tillsammans i två hela år !







Kommentarer
Postat av: maryam

AWWWWWWWWW. grattis! hoppas tusen år till.

2009-09-19 @ 11:00:21
Postat av: Anonym

Maryam: Taaackk=)

2009-09-19 @ 11:03:25
Postat av: Sanda

ohh jag är så stolt över er!

Och att jag hjäälpte en viss MEDO några gånger, hahaha ohhh budbärare tills ni blev tillsammans(A)

GRATTIS! =D & lycka till <3

2009-09-19 @ 12:22:47
URL: http://sssaannddaaa.blogg.se/
Postat av: nadira

graaattis :D ! omg vet du vad jag drömde om inatt? :O JO att ni två gifte er och att alla vi va såna tärnor!

2009-09-19 @ 12:56:37
Postat av: Anonym

Sanda: HAHA ja jag vet! Så rolig medo är vågade inte göra något själv hahah aww sanda min budbärare ! :D ahahah



Nadira: HAHAHHAHA jag döööör! omg. omg. HAHA Så gulligt. Ja fan när jag gifter mig ako bog da! Ska alla ni vara mina brudtärnor ABSOLUT!

2009-09-19 @ 13:12:02
Postat av: nadira

hahahaha eller hur :)! sjukt läskigt endå, med tanke på att ni firar 2 år! hahah awww :D<33

2009-09-19 @ 18:59:30
Postat av: Amina

GRATTIS TILL ER BÅDA ! :D, hoppas det blir många år framöver hihi ! Önskar er all lycka ! :D

2009-09-19 @ 19:41:16
Postat av: Ajla

så söta ni är! grattis :)

2009-09-23 @ 19:04:55
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0