MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNN<3

Idag va jag men baby på obs och entré. HAHA I just love him.
Vi gick runt och kolla kläder köpte massa onödigt som alltid, och åt massa godis och glass =D
Det älskar jag med honom mest vi är lika crazy båda två typ vem äter glass när det är så jävla isigt ute !?
Just ju U and ME honey HAHA och vi älskar typ samma saker. Men båda två är jävligt envisa men den ena slår alltid ut den andra. Så det är typ jämt mellan oss.
Neh fan nu babblar jag för mycket så att jag börjar sakna honom.. BABY ! Kom hit vill ha en kram & kyss! =(




HAHA sötaste !
Baby väldigt trött på mitt tjat där och att ha fått gå runt så mycket så att han fick ont i benen =D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0