Mademoiselle

Kom nyss från jobbet. Har/Ska jobba hela helgen. Blää =( Igår efter jobb följde bulle med mig hem. Satt och glodde film. *UPP* HAHAHA Rolig var den. Vi gap skratta hela tiden=D Love it. Idag har jag bara jobbat hela jävla dagen. från 8.00 - 20.00. MÖG! Jobb imorgon än en gång.



Dessa dagarna har mest bestått av jobb och att jag har tagit det lugnt och sett på massa film och ätit mig fet, mums. Har fortfarande ont i magen efter alla chips & pizza jag och bulle åt igår. ( förlåt Anera ! ) men ändå har det bara varit härligt! =)


Your Creepy..

Kommentarer
Postat av: anera

Seriöst ja cu tebi da zasijem den munnen asså ! inte ngt dåligt med det, utan du slipper stoppa in dig pizza och fuking bullar elma ! Tvinga mig inte komma dit ! Du vet vad som är sagt ! AAAAAH !

2009-10-17 @ 21:13:33
Postat av: elma.

Anera: förlåååååååååååååt !!! Men du vet att jag inte bara kan se på när andra äter !!! Måste joina liksom =(

2009-10-17 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0