I'm still livin my life the way i want too!

Asbra dag idag. Känns som att jag skulle kunna springa runt hela jorden fyra gånger om, så bra känner jag mig idag! Livet är fint och jag älskar sådana här dagar. Kan nog bero på att jag sovit i mer än 12 timmar =)

Har städat the whole house! Känner mig extremt duktig också. höhö. Har höllt på med det sen jag vaknade.. Ska strax hoppa in i duschen.

ooohh. Ni har missat en hel del som hänt här i livet. Orkar verkligen inte ta upp det. Vissa saker helt sick, can't belive it, och andra helt skumma. HAHA. yeees inte lönt att berätta. Har även bytt frilla. Klippte mig i måndags. Hon tunna mitt hår som fan. Känns över skönt nu. Känns som huvudet kan andas. Det kunde de absolut inte göra innan under allt fluff hår. Neh ikväll ska jag träffa baaabeee♥


Arrivederchi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0