Happy B-Day!

Lill brorsan ( världens tuffing ) fyller 14 idag !! Så ikväll blir det kalas. Med massa tårta =D yeah love it. Han har redan fått massa presenter av mig. Så han klarar sig en lång tid framöver, han ska även få en till grej. Men det kommer senare.. När min lön kommit. Alltså förstår ni !? Det är bara den 11 Oktober idag och jag är REDAN pank, urfattig. Jag behöver verkligen gå en lektion i hur man sparar pengar och inte shoppar så mycket.
Se upp alla på stan här kommer en äkta shoppaholic... jisses alltså.. Skärpning!
Neh nu ska vi allesammans gratta födelsedagsbarnet. Så adjö med er.



Min lilla gulleplutt har blivit stoooor pojke ♥


Kommentarer
Postat av: anera.

Awww happy B-daaay tooo zize ;D btw elma han är såå längre än dig :D fan ti ostala kort :P

2009-10-11 @ 20:29:05
Postat av: elma.

Anera: Sluuuta =( Alltså jag kan inte fatta att han lille redan är såå BIG! Han har blivit helt stor och lång =( Nemoj ba pocecu plakati ! =(

2009-10-11 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0