Say You Love Me !

Känner mig så riktigt duderhappy idag. Hela helgen har varit bra för min del, och det verkar hålla i sig än idag. Yeah!! Vakna typ med ett fett smile på läpparna, Liksom ofta det händer mig?! Mohahha =D
Tror det handlar om att lägga energi på rätt saker faktiskt. Skita i energitjuvar, och det man stör sig på och de man bara vill säga fuck off till. De bara att gå vidare med livet, med ett leende på läpparna.

Va ute en sväng i stan igår med B* Kände den kalla, men ändå friska luften runt om mig och löven som tappar sin färg är det behöver inte vara en idiot för att fatta att det är höst. Jag gillar hösten. Den är mysig och man får köpa nya stövlar, mössor, vantar och halsdukar ! Höhöhöhö So folks.. Är ni redo inför hösten? I sure am. Det kommer bli myyysigt. Så som vi gillar det.

Bye, jag orkar inte mer nu.


                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0