DAVID GUETTA

Igår fick jag en överaskning av babe! Han hade biljetter till DAVID GUETTA. Både till mig och sig själv. Hur kul som hellst! Vi va även VIP, Slapp stå i den överdrivet långa kön vid slagthuset och bara väääänta. Mohahaha! Tack älsk! Riktigt kul hade vi iallfall.

Men en sak förstår jag inte. Såg flera styckna som hade druckit som fanken och kunde inte ens stå på sina ben!? What the fuck? liksom.. Är det lönt. Man kommer dit för att ha roligt,dansa,sjunga och lyssna på musiken. Inte för att dricka sig överpackad och skämma ut sig själv och dagen efter inte minnas någonting. Vad är poängen liksom!? Guud väx upp männsikor.

Musiken va grym igår ! Loved it. Babe och jag hade riktigt roligt ihop. Dansade och skrattade massor haha.
Älskar när man skapar MINNEN



Kommentarer
Postat av: anera

Hm.. vi vet båda ;) HAHAHAH vilket liv asså, tycker bara synd.

2009-10-26 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0