one moment.

Ligger i min soffa just nu och lyssnar på massa massa gamla låtar. Det är massa minnen som ploppar upp i huvudet just nu. Det är ganska sjukt att man kan förknippa vissa låtar till personer eller en viss situation. Men det är ju både bra/dåligt om man vill komma ihåg minnena. Beror ju på om de är bra eller ej..
Mitt största beroende just nu har blivit läppsyl. Anväder det nonstop. Detta väder och denna årstid just nu gör så att mina läppar torkar ut och spricker. Thank god for läppsyl!

Tror jag ska glo på gossip girl nu. Ah, en sak till jag är LEDIG idag.
..vet att jag inte brytt mig om bloggen på sista tiden, och jag gör det fortfarande inte. Kommer tillbaka när jag känner för att skriva av mig lite.


Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0