The perfect thing.

Yes Yes fredag idag, och elma är ledig hela helgen =D ooh yeah! fett.

Allt började med att mammsen väckte mig och syrran kl nio och sa de skulle resa bort över helgen med lillebrorsan! Wiee, tänkte jag och syrran. Perfect fan. Sen så vinka man av familjen och satte igång med stor städningen. Efter kom pojkvännen och hämtade upp mig, åkte till bokskogen och grilla med hans familj. Kul  och mättande=) efter åkte vi till mat affären och köpte hem massa grill grejor , fortsatte hem till mig för att grilla. Syrran med hennes kompisar var med. Mysigt. Efter all mat och skratt och massa annat åkte babe hem. Efter honom kom Adelina, tog en runda till stan sen hem till Elle. Drack lite turkisk kaffe och små pratade lite. Sen for det hemmåt igen. Hämta alma och hennes kompis, tänkte köra hem honom. sen hem igen och nu äntligen kan jag vila haha, vinka av adde nyss, puss på dig=)

   


Och just nu sitter jag hemma och glor tivi. Dosadno ba. Orkar inte dra ut.
Fullspäckad dag kan man nog säga. Neh ska dra mig nu!
Hejdåååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0