Sunshiiineeee...

Guuuud vilket härligt väder det har varit i Malmö idag! Hela 22 grader! Nice Nice. 
Åkte med babe en sväng till stan och in till mitt kära Cafe 2000 vid Lugnet. Va ba tvungen liksom.. =) Drog med oss maten till Stortorget och satt där och åt. Mysigt. Efter att pastasalladen mättat magen blev jag sugen på glass.
Därefter fick vi dra vidare till MAX för att tillfredsställa mina glass behov. Så JAPP mjukglass med dumle blev det. Gööööt! Kom hem för en stund sen. Just nu ligger jag i min säng och är döds trött.
Ledig imorgon också från jobb helvetet. Härligt.


Sean Kingston - Fire Burning
Flo Rida FT Akon - Available
$ummer - Dance Effect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0