När jag jobbade inom telefon undersökningar!

Dåliga minnen från den tiden när jag jobbade som telefon intervjuare. Ringde från (landstinget, komunen, sjukvården bla bla)

Jag hata människor som....

1) ..har på sin TV skithögt i bakgrunden och skriker VA!? typ hela tiden. ( Sänk volymen förhelvete.)

2)  ..använder mitt namn eller gulliga smeknamn. "Gumman, tror du att ..."

3) ..har konstiga namn och när jag ber dem bokstavera, rabblar de upp bokstäverna så himla fort, (Precis som om jag vore en robbot med ett super minne.)

4) ..ger mig världens utskällning och säger sedan: Tack för att du ringde *klick*

5) ..hävdar att de pratat med mig innan när de inte har gjort det (ja, för jag är ju verkligen den enda som jobba där.)

6) ..frågar om det finns lediga jobb där jag jobba. (Eh, nej du är inte välkommen.)

7) ..tror att det är viktigt för mig att veta hela deras livshistora innan jag får svaret på min fråga !?

8) ..vill småprata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0