I love you, You love me

Mådde skit hela dagen igår och det höll i sig imorse med. Hade lite feber, tack vara att jag jobbade hela jävla helgen. Det liksom rubbar systemet hos en. Aja fick repa mig idag eftersom jag är ledig. Finns alltid något som är positivt, och idag va de att jag fick träffa min kära Elvira=) Vi mötes upp och drog till vår ex skola. Skulle fråga om tandsköterskeutbildningen. Yes klart och gjort. Fick reda på lite info så nu ska jag bara skicka in min ansökan. Efter det for vi vidare till swedbank. Ville ha min dosa, och skulle be dom fixa lite grejer hit och dit.
För er som känner mig och Elvira så vet ni att vi älskar mat , och så klart när man har svängarna förbi Cafe 2000, ja då är det klart som fan att man går dit! Gött som alltid!


Här kommer lite bilder från dagen. yes I knöw, vi är lite koko =)

MMMMMMMMMmmmmmmm gött Café 2000   Elle OG ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0