Brandkvinna

Jobbat idag, morgonen började med kaffe på jobb och ett tjutande av brandlarmet, alla dörrarna låstes och där satt man med kaffet typ eh.. vad hände? HAHA både jag och angie fick panik. Men de heta brandmännen kom ju och kolla allt, hot hot ( vissa av dem ) Trevlig morgon på jobb, vakna till riktigt ordentligt.
Efter jobb skulle jag på brandutbildning. Åkte med Pungis från andra avdelningen höhö fy fan vad kul det var! Fick sätta på oss brandkläder, stövlarna och den fula hjälmen, och guud vad tunga stövlarna va, släpa dom efter mig. Brandöverallen ska vi inte ens prata om BIG XXL i alla överaller, fan ändan hängde i knävecken höhö=) Såg väldigt skoj ut. Kände mig som en riktig brandman gud. Fick släcka en docka som dom satte fyr på och ett rum som brann =D kul va de men fy fan va de staaank. Röken är för fan väldigt giftig. Så watch out pyromaner, ej bra att andas in.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0