Woopidoo, I'm back!

Har varit en fullspäckad dag, kan man lätt säga!

Jobbat från 7:00 - 15:00 yes yes, man sliter som en ko höhö.

Efter jobbet mötte jag upp min kära pojkvän , därefter drog vi till akutmottagningen på MAS.
Hans bror va inlagd, hade problem med levern eller nått, förstod det inte riktigt. Men det fixar sig hoppas jag. Han fick skrivas ut och mår bättre iallfall=) efter det drog vi med hans bror och hans brors fru med lille Medin ( deras baby son ) till affärer. Nice. Han är över go, lille Medin =D

Efter det drog jag och boyfriend vidare till Burlöv Center. Som vanligt, som alltid, blev vi hungriga bägge två.
Så vi stod mitt i centret och körde sten, sax, påse om vart vi skulle äta. HAHA!
Han hejjar ju som vanligt på MC, och jag på Via Piazza, va såå sugen på pizza =( 

Och japp jag vann, som vanligt, så yes det blev pizza. Mätt som fan blev jag. oh guud.
Kom precis hem. Ska vila mig och glo en film tänkte jag.

Hoppas ni där ute haft en underbar dag, just like me!

Later Dudes! ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0