No Stress.

Dåligt med ordentliga uppdateringar, jo tack jag vet men jag har haft en hel del och göra de senaste dagarna.
Jobb, jobb och ännu mer jobb, kill me, som jag brukar säga.
Annars så är det jobb som gäller även imorgon från 07:00-15:00 nice .. typ så inte? Men ett måste är ett måste japp.
Plus att jag har körlektion 15.05. Guuud! Hur ska jag hinna?!
Stress life!
Neh fan vad jag saknar min Medo nu... babe? Kan du röra dig hit? TACK!
Nehe! Nu så ska jag dra mig ner till köket och laga mat. För jag börjar faktiskt bli hungrig nu. Magen ger ifrån sig massa ljud. Just great. Har käkat en hel del godis & chips som blev över sens film kvällen igår. Not Good.
Need to get a grip of my self! Guud! Måste intala mig själv att träna!



Laurent Wolf - No Stress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0