The Dentist.

Ledig från jobb idag och hela helgen =D Fan vad nice!
Men ska promenera till Tandläkaren har tid 10:45. Tycker själv inte om att sitta hos tandläkaren medans dom pillar runt i min mun. Men när jag va på praktik hos folktandvården, Fan vad kul det va. Kände mig som en riktig tandsköterska. Fick göra allt. Tog emot patienter. Satt med tandläkaren och hjälpte till med att räcka fram grejer blada lim och gummi. Fett kul! Allt det utan min handledare, för hon hade sina patienter med sin tandläkare. Jag fick jobba med min egna, yes jag var duktig därför. höhö. Men ska sluta skryta nu=)

Ikväll blir det out med my B-friend. Yes Yes. Ingen aning om vad som händer, en överaskning=)
Sen helgen blir väl massa vila, I hope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0