Sunshine! Wopidooo!

Guud vilket härligt väder idag!
Vaknade med att strålarna från solen träffade ansiktet, för någon hade glömt att dra igen persienerna, jebga.
Men jag vakna med ett smile på läpparna iallafall=) woho!

Har städat hela mitt rum, och då såg ut som rena katastrofen, heeey hitta mina black Miss Sixty jeans, under hela högen av kläder, som låg under sängen ... tralalaaa. höhö.
Behövs stor städning ibland. Är glad och belåten att det är gjort. Ska dra mig till stan om en stund,
I'm in a shopping mood;) Men först och främst måste jag dra mig till IKEA och köpa galjor till kläderna fan.
Har för mycket kläder och mycket lite galjor så typ allt hänger på varandra och på golvet både i rummet och i gardaroberna och i walk in closeten. Jävla shit! Måste göra nått åt det problemet,

Är så sugen på att dra till stranden och bara promenixa och snacka skit längst stranden,
Ah får dra med mig babe dit imorgon.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0