Rain Rain Rain

God morgon folket!

Guud vad skönt det är att sova, Höhö love it.
Ska käka ta en dusch och fixa mig sen bär det av mot stan med boyfriend. Ska köpa en bukett blommor till min mamma och hans mamma, för de 8 Mars idag (Kvinnodagen) , Yeah. Ta en fika är ett måste med, men fan vilket tråkigt väder det är. Blä. Hoppas det ej börjar regna.

Igår va det myyysss men min kära Medo. HAHA , kan medela er att det va mer jag som va rädd för filmer än han va. Kan säga att jag glodde mer på kudden en på filmen :( mes , jag vet.

HAHA varför är killar alltid nervösa när dom ska träffa tjejens föräldrar?
Medo har träffat mina 32452435 gånger, men alltid lika nervös .. aww bebo.


Neh! Nu bär det av mot köket och frukost!

Later Dudes!

Kommentarer
Postat av: nadira

det är bevisat att killar är mesigare än oss tjejer:D



hahaha jag älskar att göra dig sugen på muffiiins, :D:D

2009-03-08 @ 13:24:27
URL: http://hasanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0