Like Now And Then.

Och detta jävla vädret vi har här i Sverige kan ju bara ta och dra till afrika där det behövs eller nått! Fyfan vad blött och kallt det är ute, fyyyyyyy säger jag bara. Man fryser ju till en istapp när man väntar på den ALLTID sena busshelvetet. Körkort tack! Får spader på de med buss tabellerna oh! Snubbla även på bussen för att en kärring vägra att flytta sig ur vägen och bussjäveln tvärbromsar! Så med andra ord jag gick och svor för mig själv en jävla massa på väg till jobbet från bussresan. Knäckte mitt lillfinger! Helt blått äre! Kan inte bara vädret och bussarna + hon kärringen som vägra flytta på sig, kasta sig i samma kanal någonstans u neki potok långt från mig! Jag vill ju börja ha på mig mindre kläder, vill slippa min feta Boomerang jacka och dom jävla tunga skorna, vantarna och mössan! åååååååååååh!!! Rent ut sagt vill jag ha sommar nuuuuuuuuuuuu!

Kommentarer
Postat av: dalma.

elma - hahah, jadu vi kan ju bestämma en dag så det verkligen blir av:D HAHA

2009-03-10 @ 22:36:19
URL: http://dalmaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0