Just now.

Seg yes I know. Har ej haft varken tid eller ork att skriva. Men men, får väl ta igen lite grejer jag missat.
Min helg.. aaa. Den har varit helt ok faktiskt. No stress, som det annars brukar vara. Imorgon väntar kära jobbet på mig. 07:00 - 15:00. wie.


Fredag: Tog en fika men Medo, Drog till Red Dog, käka bakad potatis med kyckling/curry röra=) Mmm! Glodde även på en rolig film, Mys Mys.

Lördag:
Nadira från Hbg kom hit. Kul :) Drog till stan tog en fika, träffade Irvana och Medo. Sen hem igen. Trevlig kväll =)

Söndag:
Tog en promenad med Medo. Behöver träna lite, men jag va så nära på att svänga in på
MC donalds. Kära pojkvänen fick släpa mig därifrån. Kände lukten av en chees! Den liksom skrek efter mig!  oh! :( aja kändes bättre lite senare.

Just nu: Slappar jag, ska nog glo på "The Notebook" , Minnen, Minnen.

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0