Bosna Hercegovina!

Klippte mig igår. För det var typ så akut! Elle och jag vandra runt i nästan hela malmö för att hitta en bra frisörsalong. Alma och Ajne som var med orkade ej med oss så dom drog sin väg haha, Sorry. Iallafall så blev vi klippta till slut. Tack gode gud! Mitt hår va ju rena katastrofen. Efter det drog vi på var sitt håll hemmåt. På kvällen si så där vid 7 tiden tog jag en fika med Medo i stan. Efter det glodde vi på en film och eeeefteeer det, efter många om och men fick jag min Mc-Donalds mat =D För Medo leker nyttig, ville han ha något annat. yeye. Senare körde vi och hämta Alma sen hem mot mig. Satt med min la familia och titta på när Bosnien spela mot Belgien i fotboll. HAHA när Bosnien gjorde tredje målet, Skrek min kära pappa så att typ hela taket skaka på huset. HAHA och Medo blev livrädd så han skrek han med. HAHA fan va roligt det såg ut. 4-2 till Bosnien blev det. Yeey Bosna rules! Efter matchen gick vi upp och spela lite x-box med min lille bror. Lönt att jag säger det, men fan vad dålig jag är på x-box. Både lillebrorn och pojkvännen skratta åt mig och blev en aning irriterade på mig när jag inte visste hur jag skulle göra. Ursäkta mig? =( Så typ vid midnatt körde Medo hem, och jag hoppade rakt i sängen. Döds trött!

Idag står massor på min lista. What to do stuff.
Fan så mycket men så lite tid=(

PS. Hoppas ni ej glömt att vrida fram klockan 1 timme!

Later Haters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0