Girl on fire.

Fan, här har jag inte varit på ett tag. Är såå efter. yeye.
Börjar med att säga Grattis till Belmis som har tagit studenten! =) Nu är det bara att hoppa in i jobb livet.

Har jobbat heeela helgen. Som vanligt. Typ no life som anera brukar kalla mig. Tack babe, jag känner mig verkligen träffad=(
I fredags vart jag på bio med Medo. Det blev "My Bloody Valentine 3D" Riktigt äcklig film! Se absolut inte den. Blä,
och varför är det alltid snyggingarna i filmerna som är "the bad guys"? Aja har haft mardrömmar om han snyggingen från filmen. Plus de jävla 3D glasögonen HAHA snacka om att man kände sig blind efter att man tog av dom när filmen va slut. Ush!
  <- jag nervös inför filmen höhö=D


I lördags åkte family + boyfriend ( drog med mig han höhö ) till Belmas studentfest. Kul va det, men trött som fan va jag för att jag jobbat skit hit och dit=(



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0