live my life ! eh jooooh eh joooh!

Fan vad jag blir avis på alla dessa studenter som tar studenten nu .. guuud alltså!
Idag är det exakt ett år sedan jag själv tog studenten.. jappss.. börjar känna mig old nu också, ett helt jävla år har gått och vart har jag kommit?! INGENSTANS! EXAKT! Ruttnar på samma ställe som alltid. Väldigt bra elma =/.Duktig som bara den. Men studenten ohh ja.. minnen minnen. Lovar inget går att jämföra med den dagen. Jo kanske examen, men den har jag inte kommit till än. Dagen man tar sina sista steg ut ur det gamla livet och in i vuxen livet. Hard life, säger jag bara. Har verkligen kännt på det ordentligt. Räkningar och massa annat mög, och så klart har vi jobbet.... *hm* Det alla längtade till efter gymnasiet. Ett ord som beskriver jobbet EXAKT, ett HELVETE! längta fan aldrig dit.
Som ni kanske förstår går jag just nu igenom en ålderskris. Känner mig fett gammal och seg. Har hamnat i en sån svacka just nu =(. Men när jag tänker tillbaka på gamla goa tider... studenten , minnen från skolan.. osv osv.. yeah.. what a life liksom. Är stolt faktiskt, över mig själv.
Roligast av allt va nog att jag och pojkvännen tog studenten ihop och fick fira det tillsammans! ♥ =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0