The real shit.

En sak är jag säker på, jag hatar burlöv center! Tjurade genom varenda affär idag Varför? JO! För att jag inte hittade något! Jävla affärer! Ska hålla mig innomhus i fortsättningen. Blev en runda till Coop och en massa godis och choklad rikare=) Tjurandet försvann efter allt choklad ätande,  HAHAH ska även börja träna. yep. Fast de på riktigt nu. Inte som innan. Den här gången gäller det. Fettet ska väck! och ja jag vet alla tänker nu : fan äter du godis för? 
JO för att en knarkare har sitt heroin! En alkholist har sin rakija OCH elma har sin choklad ! Thats it ! Går ej att ändraPUNKTslut. Så får anpassa träningen efter chokladen typ. Berättade det till babe idag, och han bara kollade på mig med stora ögon och sen gap skratta. tack älskling för att du tror att jag fixar detta.... *hmm*

   

Kommentarer
Postat av: medina

hihi aaw, nej men jag tänkte fixa en helt splitter ny blogg, annorlundare och lite andra kategorier att prata om, så jag meddelar så fort jag gjort en ny blogg :p hoppas du besöker den då å då (a)

2009-07-19 @ 23:58:00
URL: http://medina.blogg.se/
Postat av: medina

haha tack sweety :)

2009-07-20 @ 10:45:16
URL: http://medina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0